مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:002024-01-13اجتماعي

مدارس ابتدایی فریمان خراسان رضوی تعطیل شد


فرماندار فریمان (خراسان رضوی):این تصمیم بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار و وقوع پدیده گردوغبار شهرستان اتخاذ شده است.

- فرماندار فریمان (خراسان رضوی):این تصمیم بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار و وقوع پدیده گردوغبار شهرستان اتخاذ شده است.

فرماندار فریمان (خراسان رضوی) گفت: به علت وجود ریزگردها و کاهش کیفیت هوا فردا یکشنبه مدارس ابتدایی در نوبت صبح و بعدازظهر در این شهرستان به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

حمید اکبری در گفت وگو با ایرنا افزود: این تصمیم بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار و وقوع پدیده گردوغبار شهرستان اتخاذ شده است.

وی گفت: با توجه به متاثر شدن شهرستان فریمان (خراسان رضوی) از گرد و غبار، به شهروندان توصیه می شود از تردد غیر ضروری خودداری و خودمراقبتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

فرماندار فریمان اظهار کرد: در حال حاضر شاخص کنونی و لحظه ای کیفیت هوای شهرستان فریمان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و توصیه می شود شهروندان علاوه بر رعایت حفاظت فردی با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس ابتدایی فریمان خراسان رضوی تعطیل شد

مدارس ابتدایی فریمان خراسان رضوی تعطیل شد