مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:552024-01-08سياسي

حجت الاسلام رجبی: هر جا ایستادگی کردیم، موفق شدیم


رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به جنایات کرمان و کشته شدن مردم بی سلاح گفت: هر جا ما ایستادیم موفق شدیم.

- هر جا ایستادیم وهزینه ایستادگی را پرداختیم، گام هایی به جلو پیش بردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام روح اله رجبی در مراسم محکومیت حمله تروریستی کرمان و شهادت بیش از 100 نفر از هموطنان در مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این خیلی مهم است که بدانیم در کدام یک از نقطه تاریخی ایستاده ایم.

زمانی که امام رحمه الله به امریکا لقب شیطان بزرگ می داد، خیلی ها نمی دانستند چرا این لقب داده شد؛ ولی آنهایی که امریکا را می شناختند متوجه بودند که شیطان بزرگ آن شیطانی است که به اسم تمدن غرب 400 سال در حال جنایت است.

وی با بیان اینکه این جنایت 400 ساله بر کل دنیا است نه بر یک منطقه، اظهار کرد: منابع آنها را مطالعه کنید و ببینید که وقتی آنها به امریکای شمالی رفتند چه کردند با بومیان آنجا، با مردم امریکای لاتین، مردم ایرلند، مردم لیبی و الجزایر، سودان، چه کشتارهایی در عراق مرتکب شدند.

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه در جریان حمله امریکا به عراق یک میلیون نفر کشته شدند، یادآور شد: اینها را در رسانه ها زیاد نمی گویند ولی در کتاب ها موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رجبی: هر جا ایستادگی کردیم، موفق شدیم

حجت الاسلام رجبی: هر جا ایستادگی کردیم، موفق شدیم