مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:052024-01-02اقتصادي

معرفی 92 درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی روستایی به بانک های عامل


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از معرفی 92 درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی روستایی به بانک های عامل خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عسگری با اشاره به اینکه عمده فعالیت بنیاد مسکن در 3 حوزه عمران روستایی،حوزه مسکن و عمران شهری است، اظهار کرد: در حوزه مسکن روستایی بنیاد مسکن استان احداث مسکن در روستاها و بازسازی  و بازافرینی مناطق زیر 25 هزار نفر مناطق را در دستور کار دارد.

وی افزود: در خصوص مسکن شهری ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 نفر با راه و شهرسازی است و در استان مرکزی به جز شهرهای اراک و ساوه و شهر امیرکبیر و مهاجران بقیه شهرها با بنیاد مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به بازسازی و بهسازی روستایی بیان کرد: بعد از زلزله بم بازسازی مناطق روستایی با جدیت  در کشور پیگیری شده است، تاکنون  1800 هزار واحد در کشور مقاوم سازی شده است، در استان مرکزی بر اساس سرشماری از تعداد 102 هزار واحد تعداد 59 هزار واحد مقاوم سازی صورت گرفته است.

وی افزود: امروز 92درصد واحدها به بانک های عامل معرفی و انعقاد قرارداد شده است، از تسهیلات مقاوم سازی 1401 که در سال جاری هم فعال بوده 92 درصد معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 92 درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی روستایی به بانک های عامل

معرفی 92 درصد از متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم سازی روستایی به بانک های عامل