مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:102023-12-31سياسي

ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می دهد


رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می دهد، گفت: ملت ایران 40 سال گذشته ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را به درستی شناخته که امروز جهان با به شهادت رسیدن 20 هزار نفر از زنان و کودکان به این شناخت رسیده است.

- ایسنا/قم رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می دهد، گفت: ملت ایران 40 سال گذشته ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را به درستی شناخته که امروز جهان با به شهادت رسیدن 20 هزار نفر از زنان و کودکان به این شناخت رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که شامگاه گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روز خروش ملت و همچنین روز نشان دادن بصیرت ملت ایران و روز اوج حرکت ملت به سمت قله ظهور است؛ اگر انسان بصیر باشد، نگاه عمیقی به همه ابعاد خواهد داشت.

وی ادامه داد: خداشناس بودن از جمله شاخص های انسان با بصیرت است و انسان با بصیرت همانند حضرت یوسف(ع) خداوند را به درستی می شناسد و به قدرت الهی باور پیدا می کند که در این صورت لذت های دنیایی او را از خدا جدا نخواهد کرد و به گناه تن نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می دهد

ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می دهد