مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:452024-01-16سياسي

اعطای تندیس یادبود قدرشناسی ائمه جمعه ایران اسلامی به 11 نفر


تندیس یادبود قدرشناسی ائمه جمعه ایران اسلامی به 11 نفر اعطا شد.

- در بیست و ششمین اجلاس سراسری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)، مجتمع فرهنگی آدینه تهران و با سخنرانی رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر امور خارجه، وزیر امور اقتصاد و دارایی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، رییس ستاد اقامه نماز کشور، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تنی چند از نمایندگان ولی فقیه در استان ها برگزار شد.

در بخشی از این مراسم تندیس یادبود قدرشناسی ائمه جمعه کشور در 6 محور امامت جمعه و نهاد امامت تحت عنوان یادبود یک عمر سنگربانی؛ جهاد تبیین ، خانواده شهدا ، شعر و ادبیات ، بانوان و جبهه مقاومت به تعدادی از فعالان برجسته این عرصه ها در یک سال گذشته اعطا شد.

 به پاس قدردانی از هماهنگ کننده و انسجام بخش جبهه مقاومت و حضور مقتدرانه امیر عبداللهیان در عرصه دیپلماسی تندیس قدرشناسی ائمه جمعه ایران اسلامی به ایشان اعطا و وزیر امور خارجه کشورمان این افتخار را به شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

همچنین به پاس مجاهدت های شهید حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن نیز تندیس جبهه مقاومت یادبود قدرشناسی ائمه جمعه ایران در بخش جبهه مقاومت به فرزند ایشان اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تندیس یادبود قدرشناسی ائمه جمعه ایران اسلامی به 11 نفر

اعطای تندیس یادبود قدرشناسی ائمه جمعه ایران اسلامی به 11 نفر