مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:202023-12-25اقتصادي

مراقبت یخ زدگی کنتور و تأسیسات آب باشید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به رسیدن به روزهای سرد و کاهش محسوس دمای هوا، مراقب یخ زدگی کنتور و انشعاب های آب باشید.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به رسیدن به روزهای سرد و کاهش محسوس دمای هوا، مراقب یخ زدگی کنتور و انشعاب های آب باشید.

رضا نعیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده و اطلاع رسانی های گسترده قصد داریم یخ زدگی کنتورها و انشعابات آب و خسارت های ناشی از آن را به حداقل برسانیم، اظهار کرد: مردم با توجه به سرمای هوا در روزهای آینده، تمهیدات لازم را برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و ترکیدگی کنتور و انشعاب آب خانه ها به کار گیرند.

وی افزود: سال گذشته با وجود هشدارهای داده شده، کاهش ناگهانی دمای هوا باعث یخ زدن تأسیسات آب و فاضلاب در خانه مشترکانی شد که نسبت به هشدارها بی تفاوت بودند.

مدیرعامل آبفای استان خراسان شمالی گفت: با ورود هوای سرد به این استان که از اواخر دی ماه پارسال و رسیدن به اوج کاهش دما (منفی 19 درجه سانتیگراد در برخی نقاط استان) بود، سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان با بار ترافیکی بسیار بالای تماس های مشترکان از نقاط مختلف استان مبنی بر یخ زدن تأسیسات، ترکیدگی کنتور و شیرآلات روبه رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت یخ زدگی کنتور و تأسیسات آب باشید

مراقبت یخ زدگی کنتور و تأسیسات آب باشید