مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:102023-12-25بين الملل

راهکار بایدن برای بهبود محبوبیت خود با تقاضا از رسانه ها


جو بایدن در بحبوحه افت میزان محبوبیتش در نظرسنجی های اخیر، از رسانه های خبری خواست تا وضعیت اقتصاد ایالات متحده آمریکا را «مطلوب تر» پوشش دهند.

- جو بایدن در بحبوحه افت میزان محبوبیتش در نظرسنجی های اخیر، از رسانه های خبری خواست تا وضعیت اقتصاد ایالات متحده آمریکا را مطلوب تر پوشش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا پیش از عزیمت به کمپ دیوید، اقامتگاه ریاست جمهوری ایالات متحده در ویرجینیا، خطاب به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: درباره وضعیت اقتصاد آمریکا خبرها را به طور درست گزارش دهید.

طبق گزارش راشا تودی، او که به همراه اعضای خانواده خود آماده پرواز به سمت این اقامتگاه بود، در محوطه بیرونی کاخ سفید از خبرنگاران خواست تا وضعیت و سیاست های اقتصادی آمریکا را مطلوب تر پوشش دهند.

رییس جمهور آمریکا بارها نگرانی و نارضایتی خود را نسبت به پوشش های خبری مربوط به سیاست های این کشور ابراز کرده و این درحالیست که او در نظرسنجی های متعدد به ویژه در حوزه اقتصاد رتبه های پایینی دریافت می کند و نتایج آنها حاکی از میزان نارضایتی از بیکاری و تورم در ایالات متحده می باشد.

جو بایدن که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را دارد، با رقیب احتمالی خود یعنی دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا رقابت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار بایدن برای بهبود محبوبیت خود با تقاضا از رسانه ها

راهکار بایدن برای بهبود محبوبیت خود با تقاضا از رسانه ها