مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:052024-01-19سياسي

برگزاری پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران از تعامل ضابطین قضایی و دادسراهای نواحی 31 ، 33 و 35 جهت برخورد قاطع با جرائم و هرگونه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران از تعامل ضابطین قضایی و دادسراهای نواحی 31 ، 33 و 35 جهت برخورد قاطع با جرائم و هرگونه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران به ریاست محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و با حضور سید کمال سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توجه و تحقق به چهار اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت مردم در انتخابات آخرین وضعیت شعب، اقدامات دستگاه ها در اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات ایجابی و سلبی در ارتقای امنیت انتخابات پیش رو، پوشش اینترنت در نقاط کور استان، رصد فضای مجازی و آموزش نیروهای اجرایی و عملیاتی بررسی و مورد هم اندیشی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات دستگاه ها مقرر گردید برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران

برگزاری پنجمین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران