مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:502023-12-31اقتصادي

ربات های «ترید» ترفندی برای کلاهبرداری


وکیل سایبری در خصوص استفاده از ربات های «ترید» برای کسب درآمد هشدار داد و گفت: این ربات ها مخرب بوده و می توانند اطلاعات، داده ها، رمز ارزها و پرداختی های افراد را کنترل کرده و به سرقت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با داغ شدن بازار بورس داخلی و خارجی و ارز دیجیتال این روزها شاهد تبلیغات فروش ربات هایی در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی هستیم که فروشندگان آنها مدعی هستند به کمک این ربات ها می توان به راحتی و با خیال آسوده ترید کرد.

علیرضا طباطبایی هاشمی، وکیل پایه یک دادگستری در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با هشدار به کاربران شبکه های اجتماعی در مورد خرید و استفاده از این ربات ها گفت: از ویژگی تبلیغ شده این نوع ربات ها استفاده از هوش مصنوعی در بررسی بازار و بر اساس آن کسب درآمد فراوان است.

  وی افزود: نحوه فعالیت این ربات ها به این شکل است که باید در حساب شما تعریف شوند تا بتوانند عملیات انجام دهند و دسترسی به حساب شخصی شما پیدا می کنند.

این کارشناس و وکیل سایبری ادامه داد: کاربران به هیچ وجه به سراغ چنین ربات هایی نروند چرا که این ربات ها چنان برنامه ریزی شده اند که اطلاعات حساب، داده ها، رمزارزها و سایر موارد مرتبط به فعالیت مالی شما را برای سازنده خود ارسال کنند و از این طریق امکان به سرقت رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های «ترید» ترفندی برای کلاهبرداری

ربات های «ترید» ترفندی برای کلاهبرداری