مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:562024-01-15بين الملل

عراق ورود نیروهای خارجی بیشتر به خاک این کشور را تکذیب کرد


رییس ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در واکنش به اخبار منتشرشده در برخی رسانه ها درباره اعزام نظامیان خارجی به خاک عراق، این گزارش را تکذیب کرد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحسین الخفاجی رییس ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های آمریکایی درباره قصد آمریکا برای اعزام نیروهای بیشتر به سوریه و عراق واکنش نشان داد.

شبکه آمریکایی سی بی سی نیوز به تازگی در گزارشی مدعی شد که واشنگتن قصد دارد گروه بزرگی از نظامیان خود را به عراق و سوریه اعزام کند.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، تحسین الخفاجی ضمن تکذیب اخبار منتشرشده درباره ورود نیروهای جدید به عراق، گفت عراق هیچ نیازی به نیروهای خارجی ندارد و حضور نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق محدود به آموزش و مشاوره دهی به نظامیان عراقی است.

شبکه سی بی سی در گزارش خود مدعی شده بود که گروه نظامی ای که قرار است به عراق اعزام شود، شامل 1500 سرباز از نیروهای گارد ملی ایالت نیوجرسی است که در ائتلاف بین المللی موسوم به ضدداعش در سوریه و عراق ادغام خواهند شد.

رییس ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در واکنش به این گزارش همچنین  به نزیک بودن زمان آغاز فعالیت کمیته مشترک عراق و ائتلاف بین المللی اشاره کرد که یکی از برنامه های آن زمان بندی برای خروج ائتلاف از عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق ورود نیروهای خارجی بیشتر به خاک این کشور را تکذیب کرد

عراق ورود نیروهای خارجی بیشتر به خاک این کشور را تکذیب کرد