مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:202023-12-27سياسي

پدر شهید «احمد مسگریان» درگذشت


مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: «محمدعلی مسگریان» پدر شهید احمد مسگریان امروز -چهارشنبه 6 دی- به لقاءالله پیوست.

- ایسنا/همدان مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: محمدعلی مسگریان پدر شهید احمد مسگریان امروز -چهارشنبه 6 دی- به لقاءالله پیوست.

احمد قرائتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محمدعلی مسگریان، پدر شهید احمد مسگریان متولد 1304، از پیشکسوتان قرآنی همدان و از افرادی که 70 سال جلسات قرآنی فعال در همدان داشت، امروز به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

وی افزود: این پدر شهید که از افراد برجسته قرآنی شهر همدان بوده و سال ها جلسات قرآن او محل اجتماع علاقمندان به قرآن کریم بود و همچنین سال ها از کارگزاران حج و زیارت استان، از معتمدان بازار همدان و مسجد و امام جماعت مسجد ذوالریاستین بود، امروز به علت کهولت سن و تحمل یک دوره بیماری به دیار حق شتافت.

قرائتی گفت: این پیشکسوت قرآنی برگزارکننده جلسات قرآنی در همدان از سال 1320 بود، مرحوم آیت الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی در مورد این پدر شهید و فعال قرآنی و مرحوم حاج رحیم مسکین جمله ای دارد که اگر من در عمر خود کاری هم نکرده باشم همین تربیت محمدعلی مسگریان و رحیم مسکین برایم کافی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید «احمد مسگریان» درگذشت

پدر شهید «احمد مسگریان» درگذشت