مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:252024-01-07سياسي

ایجاد اشتغال دغدغه نخبگان است


رییس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: یکی از دغدغه های نخبگان ایجاد اشتغال است که برای جذب این افراد در دستگاه های اجرایی و استفاده از توان نخبگانی آن ها قول مساعد داده شده اما هنوز محقق نشده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی گفت: یکی از دغدغه های نخبگان ایجاد اشتغال است که برای جذب این افراد در دستگاه های اجرایی و استفاده از توان نخبگانی آن ها قول مساعد داده شده اما هنوز محقق نشده است.

محمد مهدی ایزدخواه، رییس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی امروز یکشنبه، 17 دی در نشست جمعی از مستعدین برتر و نخبگان خراسان جنوبی گفت: بنیاد ملی نخبگان با هدف زمینه سازی برای اثرگذاری افراد و گروه های نخبه در جامعه طرح توسعه هسته های مساله محور پژوهشی و فناورانه را با عنوان طرح شهید احمدی روشن برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: دانشجویان و دانش آموختگان مستعد و نخبه در این هسته ها در کنار افزایش مهارت های اجتماعی و ایجاد حس خودباوری ضمن ایجاد انگیزه برای فعالیت در کشور و فعالیت های تیمی، مسائل واقعی شرکت های دانش بنیان و نیازهای جامعه را شناسایی کرده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرح مشخص به حل آن ها می پردازند.

ایزدخواه تصریح کرد: این طرح به دنبال هدایت دانشجویان مستعد و دانش آموختگان برگزیده برای حل مسائل راهبردی کشور است به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال دغدغه نخبگان است

ایجاد اشتغال دغدغه نخبگان است