مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:452023-12-25سياسي

لزوم توجه به کارکردهای اجتماعی جامعه در شهرداری ها


شهردار تبریز بر لزوم توجه به کارکردهای اجتماعی جامعه در شهرداری ها تاکید و اظهار کرد: با توجه به نوع نگاه مقام معظم رهبری به موضوع شهرداری ها و گفتمانی که باید در شهرداری ها جاری باشد، - این نهاد باید از رویکردهای خدمات محور، اندکی کاسته و توجه بیشتر به کارکردهای اجتماعی داشته باشد.

یعقوب هوشیار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، افزود: با توجه به اتفاقاتی که در حوزه های اجتماعی افتاده و تغییر ساختارهایی که به جهت تکنولوژی های جدید باید انجام گیرد، نگاه تمامی شهرداری ها به حوزه اجتماعی بوده و شهرداری تبریز نیز برای اولین بار در سال 1402 پیوست فرهنگی اجتماعی شهر را تدوین کرده و اکنون برنامه های هفتگی در مناطق مختلف شهر و سازمان های مشخص اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این پیوست، اولین رویکرد و قدم ما است و قطعا یکسری ضعف هایی دارد اما هدف این است که گروه های مرجع در این پیوست با ما مشارکت کنند و بتوانیم نوع نگاه آن ها را در پیوست ببینیم.

وی با بیان این که سازمان جهاددانشگاهی، یکی از مراجعی است که شهرداری می تواند ارتباط نزدیکی با آن برقرار کند، از آمادگی شهرداری تبریز برای انجام کار مشترک با جهاددانشگاهی خبر داد.

هوشیار با بیان این که در بحث انتخابات می توانیم با جهاددانشگاهی، کار مشارکتی داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت گفته شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به کارکردهای اجتماعی جامعه در شهرداری ها

لزوم توجه به کارکردهای اجتماعی جامعه در شهرداری ها