مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:252024-01-14اقتصادي

استقبال 2.8 میلیو ن زائر از بیمه نامه اربعین


از 4 میلیون زائر اربعین در سال جاری 2.

8 میلیون نفر بیمه نامه اربعین خریداری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از دست اندرکاران بیمه اربعین 1402 امروز در محل بیمه مرکزی برگزار شد.

در این مراسم علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی گفت: از 4 میلیون و 50 هزار زائر اربعین امسال 2 میلیون و 800 هزار نفر بیمه اربعین خریداری کرده بودند و یک میلیون و 250 هزار نفر موفق به خرید بیمه نامه نشده بودند که عمده آنها به خاطر اختلالی بود که در سامانه صباح برای ثبت نامه بیمه روی داده بود.

وی همچنین گفت: شرکت بیمه گر اربعین به دید انتفاعی نگاه نمی کند و اتفاقات در جریان این بیمه نامه میزان دریافت حق بیمه در کل کشور 110 میلیارد تومان و میزان پرداخت خسارت ها 125 میلیارد تومان بود.

یعنی ضریب خسارت 115 درصد بوده و نه تنها برای شرکت بیمه سودی همراه نداشته، بلکه 15 درصد هم زیان داشته است، اما برکت معنوی برای این شرکت و کارکنان آن باقی مانده است.

رییس کل بیمه مرکزی در مورد اینکه حق بیمه اربعین به حساب سازمان حج و زیارت واریز می شود، گفت: چون ثبت نامه بیمه از طریق سامانه صباح انجام می شود، حق بیمه ها به تدریج از سازمان حج و زیارت به شرکت بیمه میهن واریز می شد و ظرف یکی دو هفته آینده کل حق بیمه ها به شرکت بیمه گر واریز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 2.8 میلیو ن زائر از بیمه نامه اربعین

استقبال 2.8 میلیو ن زائر از بیمه نامه اربعین