مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:102024-01-10سياسي

جنایت کرمان حقانیت و مظلومیت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه ای صادر کرد.

- ظهر امروز زمانی که مردم غیور ایران در حال آمادگی برای مراسم سالگرد قهرمان جهان اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بودند، خبری ناگهانی باعث غم و اندوه بیش از پیش مردم شد.

دو انفجار در مسیر گلزار شهدای کرمان، باعث شهادت و جراحت دست کم 200 نفر از مردم عزادار شد، که قلب هر انسانی را به درد می آورد.

این جنایت هولناک ضمن اثبات ذات تروریست رژیم موقت صهیونیستی، دگربار حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

در وصف ددمنشی کودک کشان شیطان صفت همین بس، که نوک پیکان را به سمت مردم بی دفاع گرفته تا انتقام شکست های خود را از آنان بگیرند، اما نمی دانند که تمامی این اقدامات ناشی از عجز و ناتوانی دشمن در میدان است.

قتل مردم بی گناه هم زمان با موسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، شیرینی این روز را بر کاممان تلخ کرد و نمکی شد بر زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت.

بی تردید پیام ملت ایران اسلامی در پی وقوع این حادثه و بدخواهی های دشمنان این مرز و بوم، ایستادگی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و انتقام از عاملان این جنایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت کرمان حقانیت و مظلومیت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

جنایت کرمان حقانیت و مظلومیت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید