مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:052024-01-15سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورزی برای افزایش مشارکت در انتخابات


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رییس ستاد انتخابات استان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت هیات های اندیشه ورزی برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و رییس ستاد انتخابات استان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت هیات های اندیشه ورزی برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه تاکید کرد.

تراب محمدی روز دوشنبه در نشست هیات اندیشه ورزی استان، افزود: اعضای هیات های اندیشه ورزی را نخبگان فکری و علمی جامعه با تخصص های در رشته های مختلف تشکیل می دهند که هم افزایی آن ها می تواند برای نظام و کشور در عرصه های مختلف حیات اجتماعی از جمله انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثمرات زیادی داشته باشد.

وی با بیان این که از اعضای هیات های اندیشه ورزی انتظار می رود که برای پرشور کردن حضور مردم در پایان صندوق های رای طرح های کاربردی ارائه دهند، ادامه داد: بدیهی است که مردم به اعضای این هیات ها به عنوان گروه های مرجع، توجه ویژه ای دارند و دیدگاه ها و مواضع آنان در ارتباط با انتخابات نیز مورد عنایت خاص شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورزی برای افزایش مشارکت در انتخابات

ضرورت استفاده از ظرفیت هیات های اندیشه ورزی برای افزایش مشارکت در انتخابات