مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:052024-01-12سياسي

تلاش قوه قضاییه برای شنیدن حرف های مردم


این ملاقات ها از دیگر سو به مردم این اطمینان را می دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع دغدغه ها و مشکلاتشان شخصا وارد میدان می شوند و این موضوع می تواند موجبات رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و در نهایت افزایش سرمایه .

- مسئولان دادگستری استان یزد در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر ارتباط مستقیم با مردم در جریان ملاقات های مردمی با 45 هزار و 621 نفر ملاقات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، برگزاری برنامه های ملاقات مردمی به دلیل اینکه باعث دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی، ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده ها، شناسایی نقاط و ضعف دادرسی ها در محاکم، برقراری ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم و مراجعان و افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی می شود همواره مورد تاکید ریاست قوه قضاییه بوده است.

این ملاقات ها از دیگر سو به مردم این اطمینان را می دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع دغدغه ها و مشکلاتشان شخصا وارد میدان می شوند و این موضوع می تواند موجبات رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و در نهایت افزایش سرمایه اجتماعی حاکمیت را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش قوه قضاییه برای شنیدن حرف های مردم

تلاش قوه قضاییه برای شنیدن حرف های مردم