مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:352024-01-17فرهنگي

کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر میزبان 3 جشنواره است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال میزبان سه جشنواره بین المللی «فیلم فجر، جشنواره موسیقی فجر و جشنواره هنرهای تجسمی فجر» همزمان با سراسر کشور هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال میزبان سه جشنواره بین المللی فیلم فجر، جشنواره موسیقی فجر و جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با سراسر کشور هستیم.

امین درخشان در نشست کمیته هنر و رسانه ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، با بیان اینکه باید تلاش کرد که برنامه های کمیته فرهنگ، هنر و رسانه دارای خلاقیت باشند، اظهارکرد: در حال تنظیم پروپزال فرهنگ، هنر و رسانه استان هستیم که به عنوان یک سند مکتوب، ماندگار، شناسنامه و هویت برای حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و هنرمندان فاخر و ارزشمندی که در سطح استان داشتیم، هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون نتوانستیم یک اثر ماندگار و مکتوبی از این حوزه ها داشته باشیم و به همین دلیل حوزه فرهنگ، هنر و رسانه و همچنین هنرمندان را در این زمینه مورد توجه قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر میزبان 3 جشنواره است

کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر میزبان 3 جشنواره است