مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:002023-12-30بين الملل

حماس: اشغالگران به هیچکدام از اهدافشان در غزه دست نیافتند


یکی از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در مصاحبه با یک شبکه خبری گفت که هیچکدام از اهدافی که اشغالگران در حمله به غزه تعیین کرده بودند، محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود مرداوی از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز شنبه تاکید کرد که تمامی اهدافی که اشغالگران اسراییلی در غزه تعیین کرده بودند، از بین رفته است.

وی که با شبکه خبری الجزیره مباشر مصاحبه می کرد، افزود: اشغالگران نمی توانند اراده مقاومت در نوار غزه را در هم بشکنند و مقاومت مانع از تحقق اهداف رژیم صهیونیستی خواهد شد .

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: پیش از آغاز هرگونه مذاکره، درگیری ها باید متوقف شده و اشغالگران می بایست از غزه خارج شوند .

حتی اگر ما در جنگ پیروز شویم و بتوانیم به طور کامل حماس را از بین ببریم، اما اختلاف میان اسراییل و فلسطینی ها باقی است و باید در زمان اندکی منتظر حماس بعدی باشیم ، این مقدمه گزارش امروز یدیعوت آحارانوت از واقعیت های مقاومت فلسطین بود.

این روزنامه در ادامه تمام تلاش های تل آویو برای کنترل بر فلسطین را زیر سوال برده و می نویسد که ما از سال 1948 نسبت به فلسطینیان در بخش های مخلتف از جمله نظامی و فناوری بسیار پیشرفت داشته ایم؛ تمام ورودی و خروجی غزه را کنترل کردیم، اما تحولات اخیر غزه نیز در خلأ اتفاق نیفتاد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: اشغالگران به هیچکدام از اهدافشان در غزه دست نیافتند

حماس: اشغالگران به هیچکدام از اهدافشان در غزه دست نیافتند