مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 21:402024-01-13اقتصادي

شهرداری گرگان 470 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، عیسی مهری در یکصدو هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: بر اساس مستندات موجود شهرداری گرگان مبلغ 470 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است و تاخیر در پرداخت این بدهی ها، - رییس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به ضرورت پرهیز از کلنگ زنی پروژه های جدید عمرانی در مرکز استان گلستان گفت: شهرداری گرگان 470 میلیارد تومان به پیمانکاران حوزه های عمرانی بدهکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، عیسی مهری در یکصدو هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: بر اساس مستندات موجود شهرداری گرگان مبلغ 470 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است و تاخیر در پرداخت این بدهی ها، سبب دلخوری برخی پیمانکاران شده است.

وی گفت: از شهرداری گرگان انتظار داریم که تسفیه بدهی پیمانکاران را اولویت نخست خود قرار دهد و از کلنگ زنی پروژه های جدید تا تعیین تکلیف پروژه های فعلی و نیمه کاره پرهیز کند.

مهری افزود: عدم تحقق وعده های شهرداری در خصوص پروژه هایی مانند شهربازی مدرن، بازار هفت موزه، آبشار مصنوعی و المان میدان بسیج قابل قبول نیست و شهرداری باید برای مباحث چاره اندیشی کند و حتی با نصب تابلو های روزشمار شهروندان را از ابهام خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری گرگان 470 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است

شهرداری گرگان 470 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است