مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:302024-01-15اقتصادي

خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری اعلام کرد خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای شهروندان برای عزیمت به آرامستان های سطح شهر، این سازمان با تخصیص ناوگان مورد نیاز در قالب ناوگان بخش خصوصی و ملکی با نظارت و کنترل عوامل بهره برداری و گشت های نظارت و بازرسی و پشتیبانی فنی و امدادی، اقدام به ارائه خدمات مناسب و بهینه برای جابجایی شهروندان عزیز در این روز خواهد کرد.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز با اختصاص بیش از 80 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ساعت 7:30 صبح روز پنجشنبه 28 دی ماه، جابجایی مسافرین محترم را در مسیرهای مربوطه بر عهده خواهد داشت و در کنار این خدمات گسترده، سایر خطوط بویژه سامانه اتوبوس های تندرو، خدمات روزمره خود را با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب

خدمات رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب