مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 09:402024-01-10سياسي

اصحاب رسانه به شناسایی خاستگاه های جرایم و بسترهای فسادزا ورود کنند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بر ورود جدی اصحاب قلم و رسانه به آسیب های اجتماعی و شناسایی خاستگاه های جرایم و بسترهای فسادزا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از مدیران صدا و سیمای مرکز اردبیل که در محل دادستانی حضور یافته بودند، با اشاره به نقش و جایگاه و رسالت رسانه ها، آنان را به مطالبه گری مؤثر در جامعه فراخوانده و افزود: از نیاز های امروز جامعه ما، نقادی عملکرد دستگاه ها توسط رسانه ها و مطالبه گری از مسوولان برای احقاق حقوق مردم است.

وی افزود: رسانه ها مدعی العموم دوم جامعه هستند و اصحاب قلم و رسانه باید به آسیب های اجتماعی و شناسایی خاستگاه های جرایم و بسترهای فسادزا ورود جدی داشته باشند.

دادستان اردبیل با تشریح نقش آگاهی های حقوقی شهروندان در پیشگیری از اختلافات و آسیب ها و جرایم، از صداوسیما و رسانه های مختلف استان خواست که درخصوص قوانین و مقررات با در نظر گرفتن اصل دسته بندی مخاطبان و به صورت مستمر، اطلاع رسانی لازم را به ویژه در موضوعات مربوطه و اولویت دار، داشته باشند.

آژیر خطر فرهنگ بومی به صدا درآمده است آفاقی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت فرهنگ و تأثیر فرهنگ بر افراد و جامعه اشاره کرده، با اظهار اینکه آژیر خطر فرهنگ بومی به صدا درآمده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه به شناسایی خاستگاه های جرایم و بسترهای فسادزا ورود کنند

اصحاب رسانه به شناسایی خاستگاه های جرایم و بسترهای فسادزا ورود کنند