مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:552024-01-19سياسي

کاندیداهای انتخابات مجلس از تخریب رقبای خود پرهیز کنند


امام جمعه موقت شهرستان مشکین شهر گفت: کاندیداها با تخریب همدیگر ذهن مردم را مشوش نکنند و با نقد منصفانه به فعالیت قانونی خود بپردازند، چرا که در محضر خداوند متعال و مردم شریف پاسخگو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد عابدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب، اظهار کرد: مراسم اعتکاف و سنت حسنه روزه گرفتن در ماه رجب برای استقبال از ماه مبارک شعبان و رمضان، هر سال به جهت خودسازی و خلوت با معبود برگزار می شود که بسیار با ارزش است.

وی افزود: مراسم اعتکاف به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشکین شهر و با مساعدت مالی خیرین و جهت پرهیز از گناه با دوری از مادیات و دنیا برگزار می شود که این مراسم معنوی را به راه راست هدایت می کند.

امام جمعه مشکین شهر در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه کشور گفت: مردم مالکان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و کشور هستند که حضور یکپارچه در انتخابات پیش رو که در واقع یک تکلیف است، آینده کشور را تضمین می کند؛ مسؤولان باید با جهاد تبیین مردم را به پای صندوق های رأی دعوت کنند.

عابدی تصریح کرد: کاندیداها با تخریب همدیگر ذهن مردم را مشوش نکنند و با نقد منصفانه به فعالیت قانونی خود بپردازند، چرا که در محضر خداوند متعال و مردم شریف پاسخگو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای انتخابات مجلس از تخریب رقبای خود پرهیز کنند

کاندیداهای انتخابات مجلس از تخریب رقبای خود پرهیز کنند