مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:502024-01-12سياسي

دعوت از مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رای، وظیفه همگانی است


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اولین قدم در مجموعه حفاظت و اطلاعات را خود صیانتی دانست و گفت: ایجاد زمینه و دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی وظیفه همگانی است.

- رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اولین قدم در مجموعه حفاظت و اطلاعات را خود صیانتی دانست و گفت: ایجاد زمینه و دعوت مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی وظیفه همگانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جمع مدیران و کارکنان این مرکز در مراسم پاسداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نهمین سالگرد عروج آسمانی شهید مدافع حرم حاج مهدی نورزی از شهدا و کارکنان این مرکز و نیز پاسداشت شهدای تروریستی کرمان که در سالن اجتماعات دیوان عالی کشور برگزار شد، گفت: به برکت این خون های پاک، بویژه بعد از شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام حاج قاسم عزیز یک اتحاد و همدلی کم نظیری در بین آحاد مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی رخ داد که بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی نمود و مانند همیشه آن ها را از رسیدن به اهداف شان ناامید کرد.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل ظلم و استبداد افسار گسیخته رژیم مستبد و دست نشانده طاغوت و استکبار جهانی گفت: از گذشته های دور تا به امروز، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رای، وظیفه همگانی است

دعوت از مردم برای حضور حداکثری پای صندوق های رای، وظیفه همگانی است