مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 07:052024-01-02بين الملل

بازداشت 380 نفر در ناآرامی های سال نو فرانسه


ژرالد دارمانن وزیر کشور فرانسه دوشنبه گفت که در ناآرامی های سال نوی میلادی در این کشور 380 نفر بازداشت و 745 خودرو به آتش کشیده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، دارمانن اظهار کرد: آتش زدن خودروها در مقایسه با ناآرامی های سال گذشته 10 درصد کاهش داشت.

وی افزود: شمار بازداشت شدگان نیز در مقایسه با سال قبل کاهشی 10 درصدی داشت.

دارمانن جمعه گذشته اعلام کرد که بیش از 90 هزار مامور پلیس برای تامین امنیت کشور در شب سال نوی میلادی به حالت آماده باش در خواهند آمد.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه سه ماه پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: در سراسر فرانسه با مشکلات امنیتی مواجهیم و نیازمند برقراری مجدد نظم و امنیت در این کشور هستیم.

رییس جمهوری فرانسه تاکید کرد: ساکنان مناطق روستایی یا حاشیه شهری در فرانسه گاهی اوقات احساس رهاشدگی دارند و این راهی است برای ایستادن در کنار هموطنان مان که خواهان حق زندگی مسالمت آمیز هستند و این اقدام، هیچ رنگ و بوی سیاسی ندارد.

وی با یادآوری این موضوع که در زمان ناآرامی های ماه های گذشته در فرانسه 300 افسر پلیس به عنوان نیروی کمکی به شهر مارسی فرستاده شدند، گفت: مارسی یک نمونه است، وقتی که در یک شهر با کمبود نیروهای امنیتی مواجه هستیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 380 نفر در ناآرامی های سال نو فرانسه

بازداشت 380 نفر در ناآرامی های سال نو فرانسه