مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 23:252024-01-18سياسي

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که در برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی تیراندازی کرده بودند بازداشت و سلاح آنها توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات مورد تاکید دستگاه قضایی است، گفت:  100 صفحه لیدرهای نامزدهای انتخاباتی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغات زودهنگام می کردند، تذکرات لازم داده شده است.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین به سایت های خبری که با برگزاری نظرسنجی جو را مشنج کرده بودند نیز تذکر دادیم.

وی عنوان کرد: با پایش فضای مجازی مستندات دو مورد تیر اندازی در برنامه های نامزدهای انتخاباتی مشاهده شد که افراد شناسایی و بازداشت و اسلحه های آنها که مجاز بودند نیز توقیف شد  ملک حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه استفاده از سلاح در هفته گذشته منجر به مرگ دهیار لنده ای در مراسم عروسی شد،  افزود: در بحث استفاده از سلاح با افراد در هر جایگاه و منصبی که باشند تعارف نداریم و به صورت قانونی برخورد می شود.

  وی بیان کرد: شعبه ویژه ای در همین خصوص تشکیل شده و به دومین مورد استفاده از سلاح در برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی رسیدگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی

بازداشت عوامل تیراندازی در برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی