مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:052024-01-07اجتماعي

اتوبوس های برقی در مسیر قم


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به برقی سازی ناوگان عمومی شهر و ورود یک دستگاه اتوبوس برقی به صورت آزمایشی به شهر قم گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا خانه زاد یزدی صبح امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم نسبت به حمل ونقل عمومی و هوشمند سازی مسیرهای حمل ونقل شهری تأکید دارد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال اتوبوس های فعال سطح شهر بین 100 تا 140 دستگاه متغییر بود، مطرح کرد: این وضعیت برای مردم مورد قبول نبود و نیازمند افزایش تعداد اتوبوس بودیم.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه با اقدامات انجام شده امروز 160 دستگاه اتوبوس در سطح شهر سرویس دهی دارند، عنوان کرد: رایزنی برای اضافه شدن 49 دستگاه به مجموعه اتوبوس رانی شهر قم را دنبال می کنیم که 29 مورد آن هفته گذشته و مابقی تا پایان سال محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه همچنان افزایش بهره مندی مردم از حمل ونقل عمومی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا نرم افزاری را طراحی کردیم که هر فرد بتواند از منزل زمان حضور اتوبوس در ایستگاه ها را مشاهده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های برقی در مسیر قم

اتوبوس های برقی در مسیر قم