مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:302024-01-06اجتماعي

سبک زندگی و شهرسازی ما متناسب با محیط زیست نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اظهار کرد: موضوع ساختمان های سبز را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ساختمان های سازگار با محیط زیست می تواند در راستای کاهش مصرف انرژی، - ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اظهار کرد: موضوع ساختمان های سبز را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ساختمان های سازگار با محیط زیست می تواند در راستای کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کاهش آلاینده های زیست محیطی بسیار مؤثر باشند.

محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در جلسه کمیته فرهنگی ساختمان های سازگار با محیط زیست در سخنانی اظهار کرد: متأسفانه مسأله محیط زیست در دهه های گذشته آنچنان که باید و شاید در جامعه مورد توجه نبوده و سبک زندگی و شهرسازی ما متناسب با آن شکل نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان قم هر عمل و اقدامی در جهت حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست را پسندیده و مورد حمایت این اداره کل دانست و گفت: در قانون هوای پاک نسبت به مسأله محیط زیست توجه بیشتری شده است، اما همچنان نیازمند تغییر و تحول اساسی در این حوزه هستیم.

وی موضوع ساختمان های سبز را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: ساختمان های سازگار با محیط زیست می تواند در راستای کاهش مصرف انرژی، کاهش تولید گازهای گلخانه ای و کاهش آلاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی و شهرسازی ما متناسب با محیط زیست نیست

سبک زندگی و شهرسازی ما متناسب با محیط زیست نیست