مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 19:152023-12-25اقتصادي

تشکیل بیش از 11 هزار پرونده گرانفروشی واحدهای متخلف قمی در سال جاری


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: بخشی از گرانی کالا به خاطر نبود نظارت است، لذا در 9 ماه گذشته برای واحدین متخلف 11 هزار و 441 فقره و در سه ماه اخیر 4 هزار و 755 پرونده تشکیل شده است که آمارها در بحث برخورد و مبارزه با گران فروشی در سه ماه اخیر نشان از رشد 70 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تقی حسام، در نشست خبری که با موضوع تشدید نظارت بر گران فروشی در سطح استان قم برگزار شد، بابیان این که تعزیرات حکومتی در همه جوامع به شکل های مختلف وجود داشته است و مسئله جدیدی نیست، گفت: در کشور ما این سازمان در سال 73 راه اندازی و شد در کنار آن سازمان بازرسی و نظارت هم تشکیل و طلایی ترین دوره تأثیرگذاری سازمان تعزیرات به همین دوره برمی گردد و این به دلیل نگاه تخصصی سازمان بازرسی بوده است.

وی بابیان این که نگاه به وظائف سازمان تعزیرات در دوره های مختلف فراز و فرودهایی داشته است، افزود: در این دوره و بخصوص در دولت سیزدهم به خاطر شرایط خاص اقتصادی، این سازمان جایگاه ویژه ای پیداکرده و اختیارات این سازمان از سوی سران سه قوه بیشتر شده است.

حسام یکی از نقدهای این سازمان را ناکافی بودن مجازات عنوان کرد و گفت: مصوبه سران قوا در سال 1401 و تمدید آن در سال جدید سبب اختیاراتی به این سازمان شده از جمله افزایش جرائم تا 10 برابر و اجازه پلمپ و نصب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 11 هزار پرونده گرانفروشی واحدهای متخلف قمی در سال جاری

تشکیل بیش از 11 هزار پرونده گرانفروشی واحدهای متخلف قمی در سال جاری