مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:302024-01-20سياسي

چالش های اصولگرایان از چند لیستی تا سرلیستی


هرچه شرایط در جامعه معطوف به انتخابات فعلا سرد دنبال می شود، همگان به هر نحوی تلاش دارند تا در فاصله 43 روز مانده تا برگزاری انتخابات مردم را برای حضور و مشارکت هر چه بیشتر در پای صندوق های رای ترغیب کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان ملی، بر خلاف اصلاح طلبان که با وجود ردصلاحیت های گسترده امکان مشارکت برای خود نمی بینند و اعتدالیونی که چشم به شورای نگهبان دارند تا کاندیدا های رد شده از سوی هیأت های نظارت را به عرصه انتخابات بازگردانند؛ اما در اردوگاه اصولگرایان به قدری نامزد تایید صلاحیت شده وجود دارد که اصولگرایان را با مشکل بستن لیست مواجه کرده است.

چنانکه از انتشار 2 یا 3 لیست صحبت می شود.

چیزی که بسیار پیش از این نیز بدان اشاره کرده بودیم که اصولگرایان با شرایط فعلی و وزن کشی و سهم خواهی به اجماع و وحدت نخواهند رسید و در نهایت به جای لیست واحد به چند لیست روی خواهند آورد.

البته مساله صرفا این نیست که اصولگرایان به جهت تعدد کاندیدا های تایید شده قادر به بستن لیست نیستند؛ بلکه موضوع اینجاست که برخی مجموعه ها در جریان اصولگرایی از اساس تفکرات یکدیگر را به رسمیت نمی شناسدند و قبول ندارند.

نمونه بارز و کاملا مشخص آن را نیز می توان در مواجهه جبهه پایداری با جریان حامیان محمدباقر قالیباف یا همان شورای ائتلاف شانا ملاحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اصولگرایان از چند لیستی تا سرلیستی

چالش های اصولگرایان از چند لیستی تا سرلیستی