مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:252024-01-16اقتصادي

پرداخت 77 درصدی مطالبات چایکاران گیلان و مازندران


رییس سازمان چای، از پرداخت 77 درصدی مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تا این لحظه خبر داد و اظهار کرد: تا کنون 1443 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان چای، از پرداخت 77 درصدی مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تا این لحظه خبر داد و اظهار کرد: تا کنون 1443 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

حبیب جهانساز امروز، 26 دی ماه در گفت وگو با ایسنا، از پرداخت 77 درصدی مطالبات چایکاران گیلان و مازندران تا این لحظه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 1443 میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده است.

وی از پرداخت 92 درصدی سهم دولت و میانگین 72 درصدی سهم کارخانجات چای خبر داد و تصریح کرد: شاهد برخی مشکلات در بخش فروش و عرضه چای به بازار هستیم و لذا پرداخت سهم کارخانجات با وقفه مواجه شده است، اما به مرور پرداخت می شود، زیرا دولت برای مدیریت بازار، واردات چای را منوط به خرید چای داخلی کرده است که زمینه ایجاد چرخش مالی برای کارخانجات فراهم خواهد شد.

رییس سازمان چای کشور، همچنین از ثابت بودن سهمیه کود شیمیایی باغات چای نسبت به سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: برآورد نیاز کودی باغات از طریق پژوهشکده چای و موسسه تحقیقات آب و خاک کشور و بر اساس نقشه پهنه بندی و آزمون خاک انجام می شود که در این راستا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 77 درصدی مطالبات چایکاران گیلان و مازندران

پرداخت 77 درصدی مطالبات چایکاران گیلان و مازندران