مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:252024-01-15بين الملل

اقدام تروریستی کرمان با هدف اعاده حیثیت رژیم صهیونیستی رقم خورد


حسن گریوانی مسئول جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان بجنورد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: انفجار در کرمان و شهادت زائران سیدالشهدای مقاومت، - مسئول جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان بجنورد با تاکید بر اینکه مقاومت حماس آبروی رژیم صهیونیستی در جهان را برده است، گفت: اقدام تروریستی کرمان عملی در جهت اعاده حیثیت رژیم صهیونیستی بود.

حسن گریوانی مسئول جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان بجنورد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: انفجار در کرمان و شهادت زائران سیدالشهدای مقاومت، نشان دهنده تهدیدی امنیتی برای ایران است.

وی افزود: مسئولان و نهاد های امنیتی باید پاسخگوی اتفاقاتی همچون ترور شهید فخری زاده، سید رضی موسوی، حاج قاسم، مردم کرمان و .

باشند.

مسئول جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان بجنورد بیان کرد: این جنگ، جنگ حق و باطل است و سردمداران جبهه باطل آمریکا و صهیونیسم هستند که داعش نیز ساخته این هاست؛ پس بنابراین اهمیتی ندارد که مسئولیت این حمله را داعش یا اسراییل و یا آمریکا به عهده بگیرد.

گریوانی در ادامه گفت: با افتادن این اتفاق، نفرت دانشجو معلمان از دشمنان حاج قاسم و جهان اسلام بیشتر شد و علاقه شان به این مکتب، که مکتب شهادت است افزون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تروریستی کرمان با هدف اعاده حیثیت رژیم صهیونیستی رقم خورد

اقدام تروریستی کرمان با هدف اعاده حیثیت رژیم صهیونیستی رقم خورد