مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:202024-01-10اقتصادي

نخستین بازار میوه اصفهان به همت شهرداری بهره برداری شد


در بیست و پنجمین ویژه برنامه به احترام مردم اصفهان امروز (چهارشنبه 20 دی) بازار روز کوثر 2 و بازارهای روز میوه در سپاهان شهر و شهرک شهید کشوری با حضور مدیران شهری اصفهان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان در بیست و پنجمین ویژه برنامه به احترام مردم اصفهان امروز (چهارشنبه 20 دی) بازار روز کوثر 2 و بازارهای روز میوه در سپاهان شهر و شهرک شهید کشوری با حضور مدیران شهری اصفهان به بهره برداری رسید.

مجموعاً اجرای این پروژه ها 168 میلیارد تومان هزینه شده است، در مجموعه ها بازار میوه سپاهان شهر به عنوان نخستین بازار میوه اصفهان، در زمینی به مساحت 300 مترمربع و با بودجه 4 میلیاردتومانی احداث شده، بازارروز کوثر 2 در سپاهان شهر که به علت نارضایتی شهروندان از نظر فضا و پارکینگ، وسعت زیادی نداشت، بازار جدیدی در همان مکان بهره برداری شد.

به ثمررسیدن یکی از پروژه های شهری همراه با شعار امام امت علی صالحی امروز سخنگو و عضو هیئت رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، در مراسم، بهره برداری از بازار جدید کوثر در سپاهان شهر با بیان اینکه امروز شاهد به ثمررسیدن یکی از اقدامات همراه با شعار امام امت هستیم، اظهار کرد: میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تمام تأکیدات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر گام در راهی گذاشته است که علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بازار میوه اصفهان به همت شهرداری بهره برداری شد

نخستین بازار میوه اصفهان به همت شهرداری بهره برداری شد