مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:302024-01-01اقتصادي

توسعه آموزش های مهارتی، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده کشور است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: گام نهادن در مسیر توسعه آموزش های مهارتی یک سرمایه گذاری مطمئن در راستای کمک به تضمین آینده کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با سیدعلی علوی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با تاکید بر اهمیت آموزش های مهارتی و نقش این آموزش ها در تسریع روند توسعه استان و کشور از طریق تربیت نیروی متخصص و کارآمد و کمک به بهر وری تولید، اظهار داشت: گام نهادن در مسیر توسعه آموزش های مهارتی یک سرمایه گذاری مطمئن در راستای کمک به تضمین آینده کشور است.

محمدی بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در طول سال به صورت مستمر در حال پایش و رصد وضعیت فضای کسب و کار است و در این بین این سازمان باور دارد که نقش آموزش های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی ایجاد شغل و کمک در راستای نگه داشت مشاغل موجود انکارناپذیر و حیاتی است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان می کوشد تا با بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان را در نیل به اهداف و برنامه های خود یاری دهد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آموزش های مهارتی، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده کشور است

توسعه آموزش های مهارتی، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده کشور است