مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:452023-12-29اقتصادي

بزرگترین معدن خصوصی ایران کجاست؟


استاندار کرمان با اشاره به اینکه افتخار معدن مس تخت گنبد این است که به شکل کاملا خصوصی در حال فعالیت است، افزود: اشتغالزایی بیش از 2 هزار و 600 نفر در این معدن موجب کاهش بیکاری و ارتقای سطح زندگی مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، استاندار کرمان به همراه معاون اقتصادی استانداری صبح جمعه 8 دی ماه از معدن مس تخت گنبد بازدید کرد.

  محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از این معدن گفت: افتخار این مجموعه این است که به معنای واقعی خصوصی و بدون حاشیه در حال فعالیت است.

  وی یکی از دیگر از ویژگی های مثبت معدن مس تخت گنبد را تیم سازی خوب این معدن عنوان کرد و افزود: فعالیت خوب این معدن موجب جذب افراد از نقاط مختلف شده و یک ظرفیت اشتغال بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

  استاندار کرمان تصریح کرد: دولت نیز وظیفه دارد برای تسهیل در فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی، همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد، لذا برای رفع مسأله آب معدن مس تخت گنبد، قطعا همکاری خواهیم کرد که این مشکل برطرف شود.

  گفتی است: این معدن به تولید میانگین 180 تن کنسانتره در روز و کاتد مس می پردازد، محصول آن در داخل مورد استفاده و همچنین به خارج از کشور صادر می شود.

  معدن مس تخت گنبد که به عنوان بزرگ ترین معدن خصوصی ایران محسوب می شود، دارای 14 کیلومتر مربع وسعت و 2 هزار و 600 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین معدن خصوصی ایران کجاست؟

بزرگترین معدن خصوصی ایران کجاست؟