مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 09:202024-01-08بين الملل

جنبش النجباء: قادر به هدف قرار دادن دورتر از حیفا هم هستیم


سخنگوی جنبش «النجباء» عراق در سخنانی درباره حمله اخیر مقاومت اسلامی عراق به شهر بندری «حیفا» در جنوب سرزمین های اشغالی تاکید کرد که گروه های مقاومت عراق قادر به هدف قرار دادن دورتر از حیفا نیز هستند.

- سخنگوی جنبش النجباء عراق در سخنانی درباره حمله اخیر مقاومت اسلامی عراق به شهر بندری حیفا در جنوب سرزمین های اشغالی تاکید کرد که گروه های مقاومت عراق قادر به هدف قرار دادن دورتر از حیفا نیز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین الموسوی، سخنگوی جنبش النُجَباء در گفت وگو با شبکه المیادین در این باره تأکید کرد عملیات مقاومت اسلامی عراق عمق سرزمین فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

وی گفت: حمله به حیفا این پیام را به رژیم اشغالگر اسراییل می رساند که محور مقاومت از اهداف راهبردی خود در منطقه دست نمی کشد و مقاومت می تواند به مناطقی دورتر از حیفا نیز برسد.

الموسوی خاطرنشان کرد که مقاومت عراق امروز شرایط مناسبی برای توسعه سلاح های خود فراهم کرده است.

سخنگوی النجباء در ادامه خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن حیفا اتفاقی نبود، بلکه در چارچوب یک سیستم یکپارچه برای مقابله با اقدامات اسراییل و آمریکا است.

الموسوی همچنین تصریح کرد هدف مقاومت این است که نقشه آمریکا در منطقه را به هم بزند و مانع تمرکز رژیم اشغالگر بر جنگ در غزه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش النجباء: قادر به هدف قرار دادن دورتر از حیفا هم هستیم

جنبش النجباء: قادر به هدف قرار دادن دورتر از حیفا هم هستیم