مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:152024-01-06سياسي

آبروی نظام جمهوری اسلامی قابل معامله نیست


محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز شنبه 16 دی ماه جلسه استاندار با فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان کرمانشاه گفت: هیچ یک از همکاران اجرایی حق طرفداری یا تخریب کاندیدها در خفا و علنی را ندارند.

- محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز شنبه 16 دی ماه جلسه استاندار با فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ترور در کرمان، اظهار کرد: همه عزیزان که در مسیر خدمت به زائران به شهادت رسیدند مسیر خداوند را پیمودند ما را شاهد و شریک در این راه و پیروزی مظلوم فلسطین و نابودی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار بدهد.

وی ضمن اشاره به نامه 53 نهج البلاغه افزود: یکی از نکاتی که بنده و شما به عنوان مسوول اجرایی باید در نظر بگیریم این است که کاری که انجام می دهیم یا برای رضا خداوند است که در واقع وظیفه مان را داریم انجام می دهیم و منتی بر سر کسی نداریم و درصورتی که رضایت خداوند کمرنگ باشد، خودشیفتگی و خودپسندی را در پی خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه با تصریح این که امکانات و پول بیت المال که در اختیار افراد قرار دارد برای هزینه کردن برای مردم است و تفاخری ندارد، عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم که اگر کاری صورت می گیرد به برکت خون شهدا و فرصتی است که نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبروی نظام جمهوری اسلامی قابل معامله نیست

آبروی نظام جمهوری اسلامی قابل معامله نیست