مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:252024-01-07فناوري

اثرات مخرب امواج رادیویی بر زنبورستانها


رییس شبکه دامپزشکی سبزوار به اثرات مخرب امواج رادیویی بر زنبورستانها که از طریق آنتن های موبایل ها ساطع می شوند اشاره کرد و افزود: امواج الکترو مغناطیس مخابراتی و استفاده گسترده از سموم شیمیایی از جمله عواملی هستند که بر جمعیت زنبورستان ها تأثیر منفی دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی سبزوار به اثرات مخرب امواج رادیویی بر زنبورستانها که از طریق آنتن های موبایل ها ساطع می شوند اشاره کرد و افزود: امواج الکترو مغناطیس مخابراتی و استفاده گسترده از سموم شیمیایی از جمله عواملی هستند که بر جمعیت زنبورستان ها تأثیر منفی دارد.

برات الله زیدآبادی در گفت و گو با ایسنا، از فعالیت 86 واحد زنبورعسل در قالب 155 نفر در این شهرستان با 5671 کلنی خبر داد و افزود: بیشتر عسل تولیدی این شهرستان مربوط به مناطق کوهپایه ای و مراتع دارای گیاهان دارویی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ کدام از زنبورداران اعلام خسارت نکرده اند، تربیت دامپزشک تخصصی زنبورعسل را در این شهرستان ضروری دانست و اظهار کرد: بسیاری از مشکلات صنعت زنبورداری ریشه در فقدان آموزش تخصصی دارد.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار با اشاره به اینکه با آموزش درست زنبورداران و متولیان شاغل در این عرصه بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد، تقویت بیشتر شرکت های تعاونی زنبورداران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات مخرب امواج رادیویی بر زنبورستانها

اثرات مخرب امواج رادیویی بر زنبورستانها