مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 09:552024-01-15فناوري

نبرد اندروید و iOS ؛ گوگل پیکسل 8 در مقابل آیفون 15


نبرد اندروید و iOS نبردی است که برای 15 سال پرقدرت ادامه دارد؛ اکنون با عرضه گوگل پیکسل 8 و آیفون 15 این نبرد به اوج خود رسیده است.

- ، این دو گوشی در عرض یک ماه و همزمان با یکدیگر عرضه شدند، پس شاید بهتر باشد در یک سوال ساده و به طور خلاصه بپرسیم، کدام گوشی بهتر است؟ گوگل پیکسل 8 یا آیفون 15؟ کارشناسان هر دو دستگاه را به خوبی بررسی و مقایسه کرده اند تا بتوانند بگویند دقیقا کدام یک از آن ها می تواند دستگاه بهتری باشد.

گوگل پیکسل 8 در مقابل آیفون 15: طراحی و نمایش خبرآنلاین نوشت؛ گوگل پیکسل و آیفون هرکدام طراحی متمایز خود را دارند؛ از نظر اندازه، آیفون 15 تا حدودی عریض تر از پیکسل 8 است، اما کوتاه تر، باریک تر و سبک تر از رقیب خود است.

هر دو گوشی اکنون دارای پورت های USB-C در لبه های پایینی خود هستند و هر دو دارای رتبه بندی IP68 مقاومت در برابر آب هستند.

با این حال پیکسل 8 طراحی گردتری دارد، با نوار دوربین نمادینی که در عرض پشت آن و در یک قاب جانبی آلومینیومی منحنی قرار می گیرد.

در واقع این گوشی هوشمند به خوبی در دست قرار می گیرد، چرا که آن ماژول دوربین یک شیار خوب برای قرار دادن انگشت خود در پشت گوشی فراهم می کند.

با این حال طراحی اپل صنعتی تر است، تمام سطوح صاف و زاویه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد اندروید و iOS ؛ گوگل پیکسل 8 در مقابل آیفون 15

نبرد اندروید و iOS ؛ گوگل پیکسل 8 در مقابل آیفون 15