مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:202024-01-13اقتصادي

تبیین استفاده از تجهیزات هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی بر ضرورت تبیین استفاده از تجهیزات هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت تبیین استفاده از تجهیزات هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی تاکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد 23 دی ماه در پازدهمین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، اظهار کرد: در برهه ای از زمان هستیم که صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسیار بالایی دارد و از طرفی میراث آیندگان محسوب می شود.

وی ادامه داد: هدر رفت انرژی در بخش های مختلف خانگی و صنعتی استان محسوس است و به طور کلی مدیریت آن در کل کشور اهمیت دارد.

در این راستا ساختمان های هوشمند در حال ساخت هستند و تجهیزات بسیاری نیز برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هدر رفت آن ساخته شده است.

وی تصریح کرد: حتی در خراسان شمالی نیز شاهد فعالیت برخی شرکت ها هستیم که یکی از آن ها محصولاتش را به خارج از کشور نیز صادر می کند.

لذا ضرورت دارد دستگاه های اجرایی و مردم از این ظرفیت های شرکت های دانش بنیان استان مطلع شده و از توان آن ها بهره بگیرند.

حسین نژاد همچنین بر ضرورت تشکیل هیأت های اندیشه ورز در استان تاکید کرد و گفت: دو سال پیش نیز در شورای اداری استان تاکید کردم که دستگاه های اجرایی، موارد و مشکلات را احصاء و در اختیار پارک ها هیأت های اندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین استفاده از تجهیزات هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خراسان شمالی

تبیین استفاده از تجهیزات هوشمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خراسان شمالی