مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:552024-01-09سياسي

چطور حمایت اجتماعی استعدادها را شکوفا می کند


استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه بیرجند گفت: استعداد ذاتی و ارثی است و هر کسی هوش خود را به ارث می برد ولی واقعیت این است که برون داد هوش و بهره برداری از آن اهمیت دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه بیرجند گفت: استعداد ذاتی و ارثی است و هر کسی هوش خود را به ارث می برد ولی واقعیت این است که برون داد هوش و بهره برداری از آن اهمیت دارد.

حمید مسعودی، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه استعداد ذاتی و ارثی است، گفت: هر کسی هوش خود را به ارث می برد ولی واقعیت این است که برون داد هوش و بهره برداری از آن اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری هستند که در اوایل کودکی نمودهای زیادی از هوش خود می دهند ولی به مرور در شرایط قرار می گیرند که نمی توانند این هوش خود را بروز دهند، اظهارکرد: بسیار کسانی هستند که بهره ای از هوش و استعداد نبرده اند ولی شرایط اجتماعی، آن ها را به بالاترین مدارج می رساند.

مسعودی تصریح کرد: زمانی که جامعه از نابرابری شدید اجتماعی و اقتصادی رنج می برد، افراد با استعدادی که در طبقات فقیر قرار دادند، شرایط سخت جامعه را تحمل می کنند و با مشکلات فردی و روانی درگیرند و از رابطه سالم اجتماعی بی بهره اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور حمایت اجتماعی استعدادها را شکوفا می کند

چطور حمایت اجتماعی استعدادها را شکوفا می کند