مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 19:252024-01-10بين الملل

چهره مخالف اوکراینی: سقوط زلسنکی یک پیروزی برای مردم اوکراین است


«ویکتور مدودچوک» چهره مخالف اوکراینی گفت ولودیمیر زلنسکی تمام متحدان داخلی و خارجی خود را عصبانی کرده و در سال جاری میلادی محکوم به برکناری است؛ - ویکتور مدودچوک چهره مخالف اوکراینی گفت ولودیمیر زلنسکی تمام متحدان داخلی و خارجی خود را عصبانی کرده و در سال جاری میلادی محکوم به برکناری است؛ اتفاقی که به نفع مردم اوکراینی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویکتور مدودچوک رهبر حزب اپوزیسیون برای زندگی بود که دولت ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین آن را به اتهام طرفداری از روسیه ممنوع اعلام کرد.

او ابتدا دستگیر و سپس مجبور به ترک اوکراین شد.

این سیاستمدار از ابتدا رویه ای را در پیش گرفته بود که کشور خود را به کشوری بی طرف تبدیل کند نه کشوری که دشمنی با روسیه را ترویج دهد.

طبق گزارش راشا تودی، این چهره مخالف اوکراینی ضمن آنکه رییس جمهور این کشور را به باد انتقاد گرفت، او را دیکتاتور مضحکی خواند که با ضعفش به تمامی غارتگران سیاسی پیامی می فرستد برای اینکه او را شکار کنند.

او در ادامه افزود: زلنسکی با همه دشمنی کرده است؛ با سرمایه داران بزرگ که آنها را به عنوان خائن و الیگارش در لیست سیاه قرار داده، نازی های حرفه ای که شاهد بزدلی او هستند، ارتشی که بی کفایتی او را می بیند و در نهایت با مردمی که نظاره گر بی تفاوتی و ظلم او هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره مخالف اوکراینی: سقوط زلسنکی یک پیروزی برای مردم اوکراین است

چهره مخالف اوکراینی: سقوط زلسنکی یک پیروزی برای مردم اوکراین است