مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 01:002023-12-27سياسي

اجرای 300 کیلومتر آبرسانی کشاورزی در سرخس نتیجه سند پیشرفت این شهرستان است


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: اجرای 300 کیلومتر آبرسانی کشاورزی در سرخس از سند پیشرفت این شهرستان در آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، سید امیرحسین مدنی در جلسه شورای اداری سرخس در فرمانداری این شهرستان با تاکید بر حرکت کردن در مسیر پیشرفت و شناخت مسئولیت خود به اقدامات خوب در مرکز رشد و نوآوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس اشاره و اظهار کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به عنوان یک مجموعه اقتصادی که با حرکتی که در مرکز رشد انجام داده است می تواند منشا تحول باشد و 17 شرکتی که از مرکز رشد پرورش یافتند می توانند اتفاقات بزرگی را در دل روستاها رقم بزنند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه روستا آباد در تهران، گفت: همه هدف ما در نمایشگاه روستا آباد این بود که به همه بفهمانیم همه ما نیاز به روستا داریم و روستا مولد، زنده و در حال حرکت است.

وی به لزوم عمل کردن در میدان اشاره کرد و گفت: حرکت کردن و بی تفاوت نبودن نسبت به اطراف می تواند باعث تحول کلان شود.

مدنی افزود: سند پیشرفت شهرستان سرخس نتیجه در میدان عمل کردن است و در این زمینه کار مطالعاتی عمیقی انجام شده است و این نقشه راه منطقه با اتقان علمی که دارد شروع بسیار خوبی در سرخس است و این شهرستان پله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 کیلومتر آبرسانی کشاورزی در سرخس نتیجه سند پیشرفت این شهرستان است

اجرای 300 کیلومتر آبرسانی کشاورزی در سرخس نتیجه سند پیشرفت این شهرستان است