مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:202024-01-02سياسي

ویژه برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا(س) در اصفهان


با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر برنامه های جشن و شادمانی در هیئت ها و مساجد اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، این روزها تکاپوی خاصی در شهر می بینیم، رفت و آمد و خرید البته هرکس به قدر وسع خودش اما شور و نشاط را در هر کوچه و خیابانی می توان دید و بیش از هرچیز نوشته هایی بر در و دیوار مغازه ها جلوه نمایی می کند، هدیه ویژه و تخفیف ویژه روز مادر و روز زن که تمام این تکاپو و نشاط عمومی از برکت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که در لوح دل های ما به نام روز مادر و بزرگداشت مقام زن ثبت شده است.

میلاد دختر عزیز پیامبر خاتم(ص) برای مردم ما اهمیت خاصی دارد و جزو فرهنگ ما شده که در مسجد و حسینیه ها و خانه ها جشن های کوچک و بزرگ برگزار می شود، از طرفی هرکس سعی می کند به نحوی مادر و همسر و مادرزن یا مادرشوهر خود را خوشحال کرده و درحد توان قدردان او باشد و با همه این کارها می خواهد عرض ارادتی  به حضرت ام ابیها(س) و پدر عزیزشان کرده باشد.

بی سبب نیست تفارن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و فرزندصالح ایشان حضرت سید روح الله خمینی بنیان گذار انقلاب اسلامی و همچنین شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی چراکه امام خمینی(ره) و حاج قاسم در مکتب علوی و فاطمی رشد کردند و به این قله رسیدند و حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا(س) در اصفهان

ویژه برنامه های جشن میلاد حضرت زهرا(س) در اصفهان