مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:002023-12-29سياسي

برگزاری انتخابات به بستر پرسرعت مخابراتی نیاز دارد


فرماندار سوادکوه در افتتاح طرح های مخابراتی و فیبر نوری شهرستان سوادکوه (طرح نجما) گفت: در عصر ارتباطات و فناوری قرار داریم، بخصوص به خاطر انتخابات به بستر مطمئن و پرسرعت مخابراتی نیاز است.

- ایسنا/مازندران فرماندار سوادکوه در افتتاح طرح های مخابراتی و فیبر نوری شهرستان سوادکوه (طرح نجما) گفت: در عصر ارتباطات و فناوری قرار داریم، بخصوص به خاطر انتخابات به بستر مطمئن و پرسرعت مخابراتی نیاز است.

امیدواریم با افتتاح این پروژه، بدون مشکل ارتباطی، انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

علی نوروزی، مدیر منطقه مخابرات مازندران روز گذشته (پنجشنبه، هفتم دی ماه) در آیین افتتاح طرح بزرگ فیبر نوری سوادکوه با اشاره به مصوبات مجلس درباره مخابرات، گفت: با مصوبات مجلس در زمینه تهاتر بدهی های شرکت های ذیل اصل 44 توانستند بیش از 2500 میلیارد تومان درآمد داشته باشند.

وی ادامه داد: با اجرای طرح های فیبر نوری سوادکوه سرعت اینترنت در شهرستان 100 برابر شد و از مجموع هفت هزار کیلومتر فیبر نوری انجام شده در کشور، بیش از 2200 کیلومتر در مازندران و 230 کیلومتر در سوادکوه انجام شد.

مدیر منطقه مخابرات مازندران همچنین گفت: بیش از 97 درصد زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است و تا پایان این ماه سه درصد باقیمانده هم به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات به بستر پرسرعت مخابراتی نیاز دارد

برگزاری انتخابات به بستر پرسرعت مخابراتی نیاز دارد