مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:452024-01-06اقتصادي

میزان نوسازی در بافت فرسوده در دولت سیزدهم از مرز 55 هزار واحد مسکونی گذشت


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با احتساب بهره برداری از 770 واحد نوسازی مسکن در زنجان از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز 55071 واحد نوسازی مسکن دربافت های فرسوده شهری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه گفت: همزمان با سفر هیات دولت به استان زنجان طرح کلید به کلید با واگذاری 4 واحد مسکونی به 4 خانوار ساکن در محله سکونتگاه غیررسمی پرخطر کوی فلسطین زنجان، اجرایی و آغاز می شود.

آغاز طرح کلید به کلید در زنجان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: با اهتمام مجدانه اداره کل راه و شهرسازی  استان زنجان در دولت سیزدهم و تحقق وعده دور اول سفرهای استانی به استان زنجان به ساکنین کوی فلسطین از محلات سکونتگاهی پر خطر زنجان، طرح کلید به کلید ویژه نوسازی بافت های فرسوده شهری (موضوع بند ث قانون بودجه سال 1402 کشور) فردا 16 دی با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی با تحویل واحدهای نوساز به 4 خانواده آغاز و اجرایی می شود.

   بهره برداری از 770 واحد نوسازی شده در زنجان آیینی در ادامه از برگزاری دهمین آیین بهره برداری از واحدهای نوسازی مسکن در محدوده های هدف بازآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان نوسازی در بافت فرسوده در دولت سیزدهم از مرز 55 هزار واحد مسکونی گذشت

میزان نوسازی در بافت فرسوده در دولت سیزدهم از مرز 55 هزار واحد مسکونی گذشت