مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 02:102024-01-08بين الملل

انتشار تصاویر انهدام تانک مرکاوا و پایگاه صهیونیست ها


جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه شنبه تصاویر لحظات هدف قرار دادن تانک و پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه شنبه تصاویر لحظات هدف قرار دادن تانک و پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

حزب الله طی بیانیه ای گفت که یک دستگاه تانک مرکاوای نیروی زمینی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی رویسه العاصی در مرز جنوب لبنان با شمال فلسطین اشغالی منهدم کرده است.

بر این اساس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان همچنین در ویدئوی دیگری توضیح داد که پایگاه نظامی المطله و محل تجمع اشغالگران در شهرک صهیونیست نشین المطله در شمال فلسطینی را هدف قرار داده است.

پیش از این، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه هیچ پایگاه صهیونیستی وجود ندارد که در تیررس حزب الله نباشد، گفته بود که ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد.

(جزییات بیشتر ) روز دوشنبه بود که مقاومت اسلامی لبنان ساعتی بعد از گزارش رسانه های این کشور درباره حمله پهپادی اسراییل به یک خودرو در جنوب لبنان، خبر شهادت وسام حسن طویل (حاج جواد) فرمانده ارشد خود را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر انهدام تانک مرکاوا و پایگاه صهیونیست ها

انتشار تصاویر انهدام تانک مرکاوا و پایگاه صهیونیست ها