مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:302024-01-18اقتصادي

بیش از 50 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است


معاون درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: 51 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مصطفی فلاحی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری از سازمان تامین اجتماعی گفت: طی 2 سال گذسته 21 هزار متر زمین بر اساس سیاست کلی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ارائه دسترسی به خدمات درمانی، خریداری یا از طریق خیرین به سیستم درمان استان اضافه شده است.

معاون درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنج مرکز درمانی و یک بیمارستان در این استان وجود دارد که 2 میلیون و 800 هزار نفر سالانه به مراکز ملکی این سازمان مراجعه می کنند و 17 هزار بیمار در این مراکز بستری می شوند.

وی با اشاره به بحث خرید خدمت، افزود: 11 بیمارستان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که سالانه به بیش از 4 میلیون و 500 هزار نفر مراجعین سرپایی و بیش از 44 هزار نفر بیمار بستری، خدمت رسانی می کنند.

  فلاحی اضافه کرد: معماری و تاسیاست مراکز درمان شهرستان های سامان و شلمزار انجام شده است و درمانگاه شماره یک شهرکرد مرحله معماری تمام شده است و تا پایان سال مناقصات این سه مرکز انجام می شود.

وی بیان کرد: در بیمارستان امام علی (ع) قسمت هایی از جمله درمانگاه دندان پزشکی، مرکز تغذیه، تغییر تاسیسات، انبار بیمارستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 50 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است

بیش از 50 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است