مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 19:552023-12-22سياسي

شهید ارتشی، سوم دی ماه در حمیدآباد رفسنجان تشییع می شود


معاون فرماندار رفسنجان از تشییع و تدفین شهید «رضا حسینعلی دره دُری» سرباز وظیفه ارتشی، در حمیدآباد رفسنجان در روز یکشنبه سوم دی ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون فرماندار رفسنجان از تشییع و تدفین شهید رضا حسینعلی دره دُری سرباز وظیفه ارتشی، در حمیدآباد رفسنجان در روز یکشنبه سوم دی ماه جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید دهقانی روز جمعه درباره تشییع و خاکسپاری این شهید اظهار کرد: روز سه شنبه(28 آذرماه) و در جریان برگزاری تمرین صحرایی سه تن از کارکنان یکی از یگان های منطقه جنوب شرق به شهادت رسیدند که یکی از آن ها اهل رفسنجان است.

وی افزود: در پی شهادت سرباز وظیفه رضا حسینعلی دره دری برنامه های مشترکی بین ارتش و ارگان های داخلی شهرستان رفسنجان برگزار شد و قرار است این شهید در روز یکشنبه دوم دی ماه تشییع و به خاک سپرده شود.

شهید رضا حسینعلی دره دُری دهقانی بیان کرد: ساعت هشت صبح روز یکشنیه سوم دی ماه آیین تشییع از محل تقاطع شهید بهشتی( امیرکبیر- مقابل گلستان امین ) شروع و تا مسجد جامع شهر ادامه خواهد داشت.

سپس مراسم وداع در این مسجد برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان خاطرنشان کرد: پس از آن، ساعت 10 تشییع به صورت خودرویی به سمت حمیدآباد انجام و پیکر شهید والامقام در این روستا خاکسپاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ارتشی، سوم دی ماه در حمیدآباد رفسنجان تشییع می شود

شهید ارتشی، سوم دی ماه در حمیدآباد رفسنجان تشییع می شود