مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:252023-12-23سياسي

مهم ترین معیارهای تربیت فاطمی


سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تربیت با لیاقت، با دیانت و با ظرفیت را از مهم ترین معیارهای تربیت فاطمی دانست و گفت: اگر همه در خانه، مسجد و جامعه کمک و همیار یکدیگر باشند، - ایسنا/قم سخنران حرم مطهر بانوی کرامت تربیت با لیاقت، با دیانت و با ظرفیت را از مهم ترین معیارهای تربیت فاطمی دانست و گفت: اگر همه در خانه، مسجد و جامعه کمک و همیار یکدیگر باشند، هیچ کاری بر زمین نخواهد ماند و خداوند برکاتش را نازل می کند.

به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، سخنران حرم بانوی کرامت در محفل معارفی حرم مطهر که شب گذشته یکم دی ماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به ویژگی های تربیت فاطمی، اظهار کرد: فرزندانی که در مکتب زهرای مرضیه(س) تربیت می شوند، فرزندانی با لیاقت، باعرضه و توانمند هستند.

وی با بیان این که انسان باعرضه در سخت ترین شرایط می تواند کارهای بزرگی را رقم بزند، ادامه داد: بی عرضگان مایه عبرت تاریخ هستند و اگر بچه هایمان را با فرهنگ کارکردن آشنا سازیم، باعرضه تربیت خواهند شد.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: کودکان را باید از همان دو سالگی با کارهای خانه آشنا و روحیه مشارکتی که در وجودشان نهفته را فعال سازیم؛ چرا که کودکان از دو سالگی ذوق کارکردن را دارند و باید با مهارت آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین معیارهای تربیت فاطمی

مهم ترین معیارهای تربیت فاطمی